Zwroty i wymiany

Procedura zwrotu lub wymiany towaru

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

1.      Skontaktuj się z RedFish Adam Paszkiewicz i powiadom o chęci zwrotu lub wymiany towaru

Nie musisz podawać przyczyny zwrotu towaru (ale chętnie dowiemy się czemu sprzęt nie spełnił twoich oczekiwań). W mailu podaj imię i nazwisko, numer zamówienia oraz co chcesz zwrócić (może to być tylko część zamówienia). Jeżeli towar chcesz wymienić na inny to podaj dokładną nazwę zamiennika wraz z nr katalogowym

                                                                   [email protected]

2.      Czekaj na odpowiedź

Nasz pracownik skontaktuje się z tobą w ciągu jednego dnia roboczego z dodatkowymi informacjami.

 

3.      Wyślij zwracany towar.

Abyśmy mogli przyjąć zwrot niezbędne są tylko trzy rzeczy:

  • - towar nie może być odesłany później niż 14 dni po jego otrzymaniu
  • - musi być dołączony do niego paragon
  • - towar musi być w nienaruszonym stanie w oryginalnym opakowaniu

W przypadku zwrotów należy pamiętać o podaniu nr konta na które ma zostać zwrócona kwota (bez kosztów przesyłki). Wymagane są również dane właściciela konta.

Zwracany towar wraz z paragonem należy wysłać na swój koszt na podany poniżej adres:

RedFish Sklep Wędkarski

O/Czarnków
ul. Ogrodowa 21
64-700 Czarnków

5. Czekaj na zwrot lub wymianę

Po otrzymaniu zwrotu towaru, niezwłocznie przelewamy kwotę za jego zakup na wskazane konto lub wysyłamy wcześniej uzgodnioną wymianę.