Procedura reklamacyjna
Procedura reklamacyjna
W przypadku uszkodzenia lub nie poprawnego działania sprzętu postępuj zgodnie z poniższą procedurą:
1. Skontaktuj się z RedFish Adam Paszkiewicz i opisz problem.
Napisz na czym polega uszkodzenie i ewentualnie w jakich okolicznościach do niego doszło. Nie zapomnij podać swojego imienia, nazwiska oraz nazwy i nr katalogowego uszkodzonego sprzętu
sklep@redfish24.pl
2. Czekaj na odpowiedź.
Nasz pracownik skontaktuje się z tobą w ciągu jednego dnia roboczego z dodatkowymi informacjami
3. Wyślij reklamowany towar
Reklamowany towar wraz z paragonem i informacją o adresie zwrotnym należy wysłać na swój koszt na adres:
RedFish Sklep Wędkarski
O/Czarnków
ul. Ogrodowa 21
64-700 Czarnków
4. Czekaj na przesyłkę
Otrzymany towar przekazujemy tego samego dnia do producenta. Po rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie wysyłany jest do klienta na nasz koszt.