Procedura reklamacyjna

                        Procedura reklamacyjna

W przypadku uszkodzenia lub nie poprawnego działania sprzętu postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

1. Skontaktuj się z RedFish Adam Paszkiewicz i opisz problem.

Napisz na czym polega uszkodzenie i ewentualnie w jakich okolicznościach do niego doszło. Nie zapomnij podać swojego imienia, nazwiska oraz nazwy i nr katalogowego uszkodzonego sprzętu

                                                        sklep@redfish24.pl

                                                           [email protected]

2. Czekaj na odpowiedź.

Nasz pracownik skontaktuje się z tobą w ciągu jednego dnia roboczego z dodatkowymi informacjami

3. Wyślij reklamowany towar

Reklamowany towar wraz z paragonem i informacją o adresie zwrotnym należy wysłać na swój koszt na adres:

RedFish Sklep Wędkarski

O/Czarnków
ul. Ogrodowa 21
64-700 Czarnków

4. Czekaj na przesyłkę

Otrzymany towar przekazujemy tego samego dnia do producenta. Po rozpatrzeniu reklamacji niezwłocznie wysyłany jest do klienta na nasz koszt.