Zwroty i wymiany
Procedura zwrotu lub wymiany towaru
Każdy towar zakupiony w naszym sklepie możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
1. Skontaktuj się z RedFish Adam Paszkiewicz i powiadom o chęci zwrotu lub wymiany towaru
Nie musisz podawać przyczyny zwrotu towaru (ale chętnie dowiemy się czemu sprzęt nie spełnił twoich oczekiwań). W mailu podaj imię i nazwisko, numer zamówienia oraz co chcesz zwrócić (może to być tylko część zamówienia). Jeżeli towar chcesz wymienić na inny to podaj dokładną nazwę zamiennika wraz z nr katalogowym
2. Czekaj na odpowiedź
Nasz pracownik skontaktuje się z tobą w ciągu jednego dnia roboczego z dodatkowymi informacjami.
3. Wyślij zwracany towar.
Abyśmy mogli przyjąć zwrot niezbędne są tylko trzy rzeczy:
- - towar nie może być odesłany później niż 14 dni po jego otrzymaniu
- - musi być dołączony do niego paragon
- - towar musi być w nienaruszonym stanie w oryginalnym opakowaniu
W przypadku zwrotów należy pamiętać o podaniu nr konta na które ma zostać zwrócona kwota (bez kosztów przesyłki). Wymagane są również dane właściciela konta.
Zwracany towar wraz z paragonem należy wysłać na swój koszt na podany poniżej adres:
RedFish Sklep Wędkarski
O/Czarnków
ul. Ogrodowa 21
64-700 Czarnków
5. Czekaj na zwrot lub wymianę
Po otrzymaniu zwrotu towaru, niezwłocznie przelewamy kwotę za jego zakup na wskazane konto lub wysyłamy wcześniej uzgodnioną wymianę.